Wij zijn weer thuis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wouter en Karin Bakker & Holvast - WaarBenJij.nu Wij zijn weer thuis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wouter en Karin Bakker & Holvast - WaarBenJij.nu

Wij zijn weer thuis!!!

Door: Karin nog steeds met 1 hand.....

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Karin

30 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,
Januari is in zicht (4 januari beginnen ook wij weer met werken) en dus ook het einde van onze vakantie. Wij zijn weer thuis, heerlijk in ons eigen appartement in Amsterdam.

Onze terugreis is helemaal geregeld en betaald door de reisverzekering, echt super. De landing op Schiphol was wel even echt spannend, aangezien er halverwege de vlucht een motor was uitgevallen. Voor het eerst in 20 jaar moest de piloot ons dus veilig aan de grond zien te krijgen met maar een motor. Maar volgens Wouter geen enkel probleem, ik hoefde mij niet druk te maken, want daarom hebben ze er twee, zodat er eentje uit kan vallen....!

Onze ouders en Ruby stonden ons op te wachten op Schiphol met een prachtig zelfgemaakt spandoek, dat is nog eens leuk thuis komen op je eigen verjaardag! De taart stond ook klaar, heerlijk.

Op dit moment zijn we bezig met het uitzoeken van de foto's en dit valt nog niet mee. Zie maar eens een selectie te maken als je meer dan 4000 prachtige foto's op je computer hebt staan! En gaan we de foto's ouderwets inplakken of toch maar een mooi digiboek?
Maar de fotos zijn niet het enige wat ons de laatste dagen heeft bezig gehouden.
Natuurlijk de voorbereiding etc van de kerst/kerstmenu/kerstborrels en noem maar op. Ook een op scherp staande verwarmingsbuis (roestig en rot)welke momenteel is vervangen (gelukkig) een lekkage in de badkamer met als gevolg een enorme schimmelplek op de muur in de slaapkamer en een boze benedenbuurman. Post/financiën, opruimen en inruimen van het huis en ga zo maar door. Gelukkig hebben we nog heel eventjes vakantie!

Mijn arm gaat heel heel heel langzaam beter. Kan hem eigenlijk nog niet gebruiken (snif snif) Ondertussen bij een schouder specialist geweest en mijn banden en pezen blijken toch behoorlijk gescheurd. De specialist verwacht dat ik nog zeker 2 maanden nodig heb om te herstellen, op naar de fysiotherapie dus....En zo blijven wij lekker bezig....

Het is heerlijk om weer thuis te zijn en wij hebben ook echt genoten van onze lange reis.

Wij wensen iedereen een fijne jaarwisseling, een fantastisch, gezond en gelukkig 2010!!!!

Bedankt voor alle support/reacties/mailtjes/donaties en al het ander dat ik nu misschien vergeet.....

Heel veel liefs,
Wouter en Karin

• 30 December 2009 - 19:55

Pinokevinnie:

leuk he om terug te zijn.
    horen er ook foto,s en quizen bij dit bericht?
    cu maandag?