Schildpad, surfen en kayaking - Reisverslag uit Cherating, Maleisië van Wouter en Karin Bakker & Holvast - WaarBenJij.nu Schildpad, surfen en kayaking - Reisverslag uit Cherating, Maleisië van Wouter en Karin Bakker & Holvast - WaarBenJij.nu

Schildpad, surfen en kayaking

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Karin

31 Juli 2009 | Maleisië, Cherating

Even een kort verslag.
Gisteravond was erg bijzonder. Een grote schildpad kwam aan land om daar 118 eieren te leggen. Prachtig om te zien! Ook hebben we zeker 100 kleine schildpadden uitgezet in zee. 1 op de 1000 schijnt het maar te overleven en na 20 jaar terug te keren naar dit strand om daar dan haar eieren te leggen.
Wederom sportief bezig geweest vandaag: Kayaking. Meerdere malen omgeslagen in de hoge golven, maar was zeer geslaagd.
Morgen begint onze reis naar Perhentian eiland, waar Wouter zijn 33ste verjaardag viert (zondag 2 augustus)
Veel liefs,

oja Vincent vertel: kano verhaal???
En Anita, ik denk dat je al de natuur hier prachtig zult vinden. Als het kon dan had ik een klein schildpadje voor je meegenomen......

• 31 Juli 2009 - 14:57

Ilse:

Wauw! Superschattig die schildpadjes...
    Een hele fijne verjaardag!

Ilse

• 31 Juli 2009 - 16:49

Bastiaan:

So sweet....
    En

• 31 Juli 2009 - 17:50

Anita:

Wat een schattige kleine schildpadjes!
    Ik krijg jonge ratjes ook leuk!:) ik weet het niet iedereen deelt mijn hobby:#
    Mooi! wat ik kan zien van de natuur. Leuk hoor om de foto's te zien.Is het qua warmte een beetje uit te houden?

• 31 Juli 2009 - 19:39

Bart Uit Grimbergen:

Geniet er maar goed van, want wij doen het hier ook en blijf van de natuur houden. Bart

• 31 Juli 2009 - 20:25

Marion:

Wauw wat een leuke kleine schildpadjes. Moet echt bijzonder zijn om dat te mogen zien. Wat een prachtige natuur daar. Leuk om elke keer jullie verslag en foto's te bekijken. Ik wacht op de volgende.
    En Wouter een hele fijne verjaardag zondag.
    groetjes marion

• 01 Augustus 2009 - 09:50

Paulien:

Och wat lief die kleine pietepattepoete schildpadjes!
    Alvast gefeliciteerd, Wouter!

• 01 Augustus 2009 - 16:54

Rob:

alohaaaaaa....luitjes...

SCHILPADDENSOEP!!!..whahahahaa...

helemaal te gek, daar op het strand met al die kleine schilpadjes en dat boottochtje in een smalle boomstam, helemaal top ; wouterrrr, jongeee...al dat lekkere hapjes, gewoon alles een beetje proeven ; ik noem geen leeftijd dan blijf je jong, alvast van harte met je zoveelste verjaardag ; karin, meissie, ik lees dat jij en je mannetje enorm geniet met alles wat jullie tegen komen, behalve de nachtelijke rust dan ; ben benieuwd naar de volgende locatie...

nou, groetjes uit amsterdam,

Rob

• 01 Augustus 2009 - 22:00

Cynthia:

...'er is er een jarig hoera hoera'..dat kunnen wij niet zien maar dat ben jij!...
    Wouter van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van!
    Groetjes Cynthia

• 02 Augustus 2009 - 10:39

Vincent:

He jongen, gefeliciteerd! Dat zal een relaxte verjaardag zijn (is alweer bijna om, bij jullie nu iets van etenstijd) daar op eilandje Perhentian. Witte stranden (plus rode nek). Geniet ervan!

• 02 Augustus 2009 - 11:09

Pinokvinnie:

Van harte Wouter, dat je een grote jongen mag worden. Kun je Karin en haar energie nog wel bijhouden? Jullie doen zoveel. Ziet er geweldig uit.
    Dieptepunt van ons kano tripje op de rivier de Aude was dat mijn dochter door met haar benen in een boom te gaan hangen onze kano liet omslaan. Ze heeft nu een kanotrauma voor het leven(hahaha).

• 02 Augustus 2009 - 21:03

Coby :

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag wouter en karin natuurlijk ook, het zijn inderdaad schattige schildpadjes, maar de andere foto's zijn ook mooi. Zo te zien genieten jullie wel en dat moet ook. dikke kus van je tante (ha ha)

• 03 Augustus 2009 - 08:15

Marije En Maarten:

Hoi Karin en Wouter,

wat een leuke site om te bekijken! Een dagje te laat, maar ik was gisteren pas na 12-en thuis, dus nu pas de felicitaties. Wouter, van harte gefeliciteerd met je 33e (!!!) verjaardag.
    Wij gaan zometeen naar Friesland om te zeilen. Kijken of het tonnetje waterdicht is.
    Veel plezier nog de komende tijd en we houden jullie site in de gaten.

Groetjes,
    Marije en Maarten

• 07 Augustus 2009 - 07:07

Joany:

Wow, hebben jullie al die eitjes geteld? Vast een erg mooi gezicht. En Wouter: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Nog heel veel plezier samen!

Groetjes