Wees niet ongerust... - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Wouter en Karin Bakker & Holvast - WaarBenJij.nu Wees niet ongerust... - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Wouter en Karin Bakker & Holvast - WaarBenJij.nu

Wees niet ongerust...

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Karin

29 September 2009 | Vietnam, Mui Ne

Hallo allen,

hier een zeer kort berichtje van ons.

Wij zitten nu in Mui Ne, Vietnam. Een kustplaatsje waar je o.a. kan wind/golf/kite surfen. Wij zijn hier nu al 5 nachten en wilden binnen enkele dagen verder met de bus naar het noorden reizen. Alleen is er helaas een typhoon (Ketsana) van de Fillepijnen overgekomen en gaat honderden kilomers ten noorden van ons alles naar de fillestijnen.

Vele doden en 200 000 mensen die geevacueerd zijn... je begrijpt het al. Met ons persoonlijk gaat alles goed, alleen onze plannen vallen een beetje in het water.
Waarschijnlijk pakken wij het vliegtuig en slaan zo een behoorlijk stuk Vietnam over. Hebben wij nog een reden om hier eens terug te komen.

Voor zover ons 'don't worry' bericht.

Hierbij meteen maar onze eervolle vermelding voor de enige winaar van afgelopen quiz: Melle (zie afz. Pinokvinnie).

Volgende quizvraag: Hoe gaan Karin en Wouter het van Zuid naar Noord vietnam c.q. stormprobleem uiteindelijk oplossen?

Succes!

• 29 September 2009 - 15:33

Pinokevinnie:

Klinkt eigenlijk erg fijn 5 dagen aan een strand. Of vallen de plannen letterlijk in het water?
    Melle is erg trots op z'n overwinning(met voetbal wil dat nog niet lukken).
    Onze unanieme inzending is op de nieuwe quizvraag: Vlieg over de storm heen...

• 29 September 2009 - 15:56

Marion:

Hoi Karin en Wouter,
    gelukkig dat met jullie alles goed is en dat jullie nog steeds genieten van het surfen . Tja misschien nog even wachten met naar het noorden gaan tot het weer wat rustiger is en wie weet kan je met de boot, kan je onderweg ook nog duiken....
    veel plezier
    Marion

• 29 September 2009 - 17:56

Anita:

Pfff gelukkig dat alles met jullie goed is wat vreselijk voor al die mensen die zijn omgekomen en huis en haard zijn kwijt geraakt. Lijkt mij vreselijk om de onrust van de bevolking ed mee te maken.
    Gelukkig zijn jullie safe.
    liefs Anita

• 29 September 2009 - 18:31

Elsenora:

Kitend?! Groeten en succes!

• 29 September 2009 - 19:17

LIdy En Henk:

Lieve kinders,
    Jullie gaan dit oplossen met het principe: ZodewindwaaidwaaidMijn rokjeniet! Dus gaat alles als voorzien.
    Heel véél lieve groetjes Lidy en Henk.

• 30 September 2009 - 10:04

Ilse:

Dat is best heavy lijkt me...
    Succes!

Ilse

• 30 September 2009 - 14:18

Bastiaan:

Ik zeg: neem een zeilboot en kijk uit voor de tsunami's....want die zijn er blijkbaar ook nog in die regio...!!

• 01 Oktober 2009 - 07:55

Amin:

jullie gaan via het vliegtuig en slaan een stuk vietnam over .

succes

• 01 Oktober 2009 - 13:51

Ingrid:

jullie zijn gelukkig veilig en houden zo.Ik zou als ik jullie was met de surfplank gaan karin achterop en wouter aan het zeil met de wind mee moet lukken hahaha.
    Gelukkig hebben jullie nog plannen genoeg en ja Karin de jas komt wel later.
    Liefs mama

• 02 Oktober 2009 - 16:19

Kelly:

ja.ja ik heb de site ook gevonden. wat leuk alles te lezen en vooral belangrijk dat het met jullie goed gaat!! heb even zitten spieken en zag dat jullie ook bij maleisie waren geweest, mooi is het daar he? wij waren ook bij de cameron high lands. maar goed fijn dat jullie zo heerlijk aan het genieten zijn. hier gaat ook alles goed met onze nieuwe aanwinst kiki. heerlijk meisje, ik weet niet of het al is gelukt om een foto te sturen maar als je mij je email adres geeft dan mail ik hem nog even naar jullie. nou geniet xx remco,raf, kiki en kelly